השירותים שלנו
פעילות עסקית של כל ארגון קטן או גדול נסמכת על מערך המחשוב שלו: שרתים , מיילים , מערכות ניהול לקוחות , מערכות כספים , תפעול , טלפוניה ועוד. פגיעה במערך המחשוב היא פגיעה ישירה בפעילות העסקית של הארגון ולכן יש חשיבות קריטית במניעתה.
DB@NET נותנת מענה יעיל לכל מערך המחשוב בארגונך על ידי צוות מומחים שפועלים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה, וזאת על מנת להבטיח ללקוחות החברה כי מירב המשתמשים של השירות אותו אתם מספקים יוכלו להנות מהשרותים אותם אתם מספקים. החברה מספקת מענה כולל לצרכי המחשוב השונים בארגון לרבות : שירותי בסיסי נתונים , איטגרציה למערכות קריטיות , ניטור לכלל מערכות ושרתי הארגון.
בקרה שוטפת: על תשתית המחשוב: בין אם מדובר במאגר מידע שהולך ונסתם או זיכרון שהולך וקטן , צוות ITWATCH יזהה את הבעיה תוך כדי התהוותה ויתריע הליה מבעוד מועד במיילים והודעות SMS אוטומטיות.
תמיכה שוטפת: תגובה מהירה לכל מגוון התקלות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם. שירות משולב הכולל טיפול במחשוב המרכזי ובתחנות עבודה, על ידי מוקד מאויש וזמין לכל קריאה, הפועל לאורך כל שעות היממה.
תחזוקה מונעת: נעשית על פי הסכם שירות הנקבע במשותף עם הלקוח ואשר מגדיר זמנים ומנגנוני תגובה ספציפיים לכל סוג תקלה.
ייעוץ והקמה: של רשתות תקשורת , פתרונות אחסון מרכזי ופתרונות גיבוי ושחזור.
יתרונות ברורים
- מערך המחשוב הארגוני שלך בידיים טובות: בראש ובראשונה , itwatch ישמור וידאג להתריע על בעיות עתידיות והטיפול בהם, ויבטיח לך ראש שקט
- כתובת אחת לכל בעיה אפשרית: itwatch הינו שירות מבית db@net גוף ותיק ואמין בעל ידע ונסיון של כ15 שנה בכל תחומי המחשוב האגרוני בכלל , ובתחום השירות של itwatch בפרט
- איש מקצוע כבר בשיחה הראשונה: השירות של itwatch ניתן רק על ידי אנשי מקצוע מומחים היודעים לתת מענה לצרכיך באופן מידי.
- דיווח מהיר במגוון ערוצים: itwatch זמין לך מסביב לשעון ומעביר דיווחים שוטפים ללקוחות דרך אימייל , טלפון והודעות SMS.
- מעקב עצמאי סביב השעון: נוסף לקבלת דיווח מאנשי itwatch לרשות הלקוח עומד פורטל המאפשר מעקב באופן עצמאי ובזמן אמת אחר סטאטוס מערך ה IT של ארגונו. בפורטל ניתן לפתוח קריאות ולקבל דוחות מפורטים על סטאטוס קיים וקריאות עבר.
- התמחור המותאם: לתקציב הארגון ולצרכיו האמיתיים.
- דו"ח אתר: מדויק ומהימן המקיף את מצב מערך ה IT הארגוני , יערך מיד עם תחילת ההתקשרות.